HÍREK / ESEMÉNYEK

23
március
2023


Díjkiosztón jártunk, díjat találtunk, el is hoztuk

Tegnap adták át a legeredményesebb hazai márkáknak járó MagyarBrands díjat.

A program több mint egy évtizede díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A küldetés: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai márkákra.

  


A MagyarBrands díjazás üzenete 2022-ben is: kiemeli a hazai márkák kiváló teljesítményét, ezáltal pozitívan különbözteti meg azokat a versenytársaiktól.


A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.


A Program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.


„Görög dinnyét nem kérek, kizárólag magyar görögdinnyét szeretnék venni.” Először csak szórakoztatónak, később már iránymutatónak éreztem ezt a zöldségesnél hallott mondatot, hiszen évről évre rohamosan nő az igény a hazai termékek, szolgáltatások iránt. Bizonyítottan igaz ez azon vállalatok kínálatára, amelyek most díjazottak lettek a kiváló fogyasztói márka, a kiváló üzleti márka, az innovatív márka kategóriákban. Természetesen ezúttal is számos, egymástól eltérő út vezetett el a MagyarBrands sikerhez. Egy tapasztalatot azonban – ha különböző megfogalmazásban is – visszatérően és igen gyakran osztottak meg velem a legsikeresebbek. Ennek lényege az, hogy folyamatosan csak akkor lehet kiugró teljesítményt elérni, ha a vállalat minden munkatársában tudatosul: A márkaígéretünk megvalósítása az én állandó, kötelező feladatom is, a beosztásomtól függetlenül.” – emeli ki Serényi János a program elnöke.