Az új Twist&Drink kupak a palackhoz van rögzítve, így nem szóródik szét a természetben.
Különleges sajtótájékoztatón jártunk: könnybe lábadt szemek, elcsukló hangok, papírzsebkendőt szorongató közönség.
Ha egy márka nem áll ki jó ügyért, a márkáért sem éri meg kiállni. Erről is szólt a Superbrands 2023 magyarországi díjátadó gála, melyen a MIZSE márkával első ízben vehettük át az elismerésért járó díjat.
Idén negyedik alkalommal nyertük el a Mizse márkánkkal a megtisztelő MagyarBrands díjat
Vásárolj bármilyen Mizse ásványvizet, töltsd le a SCREVO appot és nyerj!
Augusztus az SMA, a gerincvelő-eredetű izomsorvadás tudatosságának hónapja.
Nyertesek listája
A Mizse márka története során először nyerte el a magas minőséget szimbolizáló védjegyet
Átadták a MagyarBrands díjakat
A vízcsepp útját követve infografikák és rap számok születtek
Ötmillió Mizse palackon hívjuk fel a figyelmet az SMA újszülöttkori szűrésére
Mizse üzenetek a palackról - inspiráló történetek újratöltve
Termékeink bekerültek a Települési Értéktárba
Közös mesélésre invitálunk
Idén harmadszor is Kiváló Márka a polipos víz
SWIM-BIKE-RUN-REFRESH
Legnagyobb kincsünk, a vállalatunk alapja az ásványvíz, mely a Föld belsejéből érkezik hozzánk. Ezért óvjuk a természetet, és ezért alakítottuk ki környezettudatos szemléletmódunkat, melynek az Ecolozófia nevet adtuk. Ez egy megközelítési mód, melyben ötvözzük a tudást és a technológiát egy fenntarthatóbb működési folyamat céljából. Hogyan? Környezetvédelmi projektek finanszírozásával.
Ismét bizonyított a polipos víz
A Primavera és a Heinemann közös együttműködése - Nálunk a PET is körbejár
És jó, ha a dolgok körbemennek